Regaseste-te!

Eu cant si nu ma opresc.
Sa stii:sunt doar jumate de om!:)
Alerg.
Sa ma topesc in tine si sa ma-ntregesc...








marți, 11 mai 2010

Merci beaucoup!

Iti multumesc pentru surprize,pentru biletele,pentru toata ziua de ieri,pentru toate zilele petrecute impreuna,pentru toate zilele in care mi-a fost dor de tine.Multumesc pentru zambete,pentru increderea acordata,pentru ca te-ai lasat legat la ochi,pentru ca ti-a placut pe bloc.Pentru ca esti sincer,pentru ca stai cu mine,pentru ca ma iubesti,pentru ca ma superi uneori:).Multumesc pentru felul tau de a fi,pentru ca esti singurul meu prieten adevarat,pentru ca esti iubitul perfect,pentru ca ma ajuti mereu,pentru ca uneori imi faci temele,pentru ca mereu m-ai pus pe primul loc,pentru ca parintii tai ma plac.:)Iti multumesc pentru ca stii sa ma mangai,pentru ca saruti atat de bine,pentru ca mereu imi dai incredere in mine si spui:"capul sus".Merci pentru ca ai mereu grija de mine,pentru ca ma ajuti sa ma maturizez,pentru ca ne cunoastem de cand eram mici,pentru ca iti pasa mereu cand cad in depresie,pentru ca nu te superi usor,pentru ca esti calm,pentru ca iti place Vama,pentru ca m-ai invatat sa iubesc,m-ai invatat ce e sinceritatea si increderea reciproca.Multumesc pentru ca imi esti devotat si confident,pentru ca ma faci sa rad,pentru ca exista lumea noastra.:D Multumesc pentru ca esti tu si pentru ca existi!:) Mai e nevoie sa recunosc?...Ok,o spun: TE IUBESC. :">

2 comentarii:

  1. pay puiu,stii cine sunt si tot ce ai scris sus imi apartin si mie.Stii prea bine ca si eu te iubesc si chit ca uneori nu sunt cel mai perfect din lume fac tot posibilu:d.TE IUBESC

    RăspundețiȘtergere