Regaseste-te!

Eu cant si nu ma opresc.
Sa stii:sunt doar jumate de om!:)
Alerg.
Sa ma topesc in tine si sa ma-ntregesc...








miercuri, 28 iulie 2010

Dar dati-mi marea inapoi!

"-Tu ai fost vreodata la mare?
 -Nu,dar am visat ca am fost." Numai ca visul s-a cam terminat de aseara,iar eu refuz sa ma trezesc,in speranta ca poate se intoarce.Poate ca o sa simt din nou nisipul sub talpi,poate o sa ma ude din nou un val,poate merg din nou in Tineretului,in White Horse cu o bere la 3 lei in mana,sau poate mananc o pizza La Stefan.Sau poate pur si simplu o sa ma aflu din nou in camera aia saracacioasa,cu Tiberiu la geam si miriapodul ala pe perete.Poate o sa fiu iar tinuta in brate,inecata de euforie,sau macar sa-mi fie sufletul mangaiat de privirea aia calda.Si totusi sunt inca acasa,singura,evit sa-mi desfac bagajele de teama ca o sa se piarda totul.De teama ca imi va mirosi geanta a mare si voi gasi nisip pe creme si costumul de baie.De teama ca voi realiza ca intr-adevar totul s-a terminat si o sa vad marea din nou abia peste un an.
Pana revin cu poze le multumesc din tot sufletul baietilor ca m-au facut sa rad mereu si lui Sanducu pentru ca m-a facut sa ma simt cu adevarat speciala.Va iubeste mama.>:D< :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu