Regaseste-te!

Eu cant si nu ma opresc.
Sa stii:sunt doar jumate de om!:)
Alerg.
Sa ma topesc in tine si sa ma-ntregesc...








miercuri, 14 iulie 2010

Frustrari.

Da copilasi,traim intr-o lume plina de frustrati,cu tot felul de frustrari.Indeferent daca acestea se nasc din complexe,din neajunsuri,din invidie sau pur si simplu din neputinta.Nu suntem niciodata multumiti indiferent ce si cat am avea,intotdeauna vrem mai mult.Si asta pentru ca nu toti oamenii sunt egali.Fiecare din noi are cate un model,ne dorim sa ajungem ca persoana respectiva,dar oricat am incerca nu reusim.E imposibil sa reusim vreodata,pentru ca nu exista 2 oameni la fel,pur si simplu identici in tot ceea ce fac.Si de aici apar frustrari,ganduri negative care ne ocupa mai tot timpul: eu de ce nu reusesc sa fac ca el? De ce nu suntem toti egali?De ce unii au si altii nu? De ce nu arat si eu ca si Catrinel Menghia?:(( Sau mi-am ales standarde prea inalte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu