Regaseste-te!

Eu cant si nu ma opresc.
Sa stii:sunt doar jumate de om!:)
Alerg.
Sa ma topesc in tine si sa ma-ntregesc...








marți, 29 iunie 2010

Unul doar al tau!

Desigur,nu este greu de ghicit cui ii este dedicat acest post,insa pun pariu ca nu stiti si de ce:D
Ei bine,trebuie sa va anunt ca am cel mai bun iubit din cati exista,perfectiunea intruchipata:).Mai exact azi am avut prima mea zi de munca si fara el sigur nu as fi facut fata asa de bine.Pe langa faptul ca m-a incurajat la fiecare pas,a avut grija sa nu cumva sa intarzii,m-a asteptat atunci cand am iesit  si m-a si dus acasa.:> :)).Si cand spun ca am uitat complet de oboseala cand s-a repezit sa ma ia in brate si am simtit ca iau aer cu adevarat doar dupa ce am ajuns langa el,credeti-ma ca nu mint.:) Multumesc puiu pentru tot ce ai facut pentru mine si promit ca voi fi si eu alaturi de tine mai ales atunci cand vai avea nevoie de mine.(Apropo,pe calea asta ii multumesc si lui Fane ca m-a adus acasa:D) Va iubeste mama.>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu