Regaseste-te!

Eu cant si nu ma opresc.
Sa stii:sunt doar jumate de om!:)
Alerg.
Sa ma topesc in tine si sa ma-ntregesc...








marți, 1 iunie 2010

Bad day...

Ok,se pare ca azi e ziua mea emo.Azi ma simt din nou trista,neinteleasa,urata si incapabila sa fac ceva in viata asta.Un exemplu concret il reprezinta planificarea acestei vacante:anul trecut si acum doi ani stiam din aprilie ce aveam sa facem.Acum e deja iunie si noi inca habar nu avem.Bani nu avem.Prieteni nu avem.E groaznic.Eu una m-am chinuit tot anul sa fiu fata buna si sa-mi pastrez calmul si rabdarea pana acum cand vine vara,ca apoi sa explodez in distractie.Si in loc de marea explozie vine o basina fasaita.In loc de "bum"abia se va auzi un "fas".Aveam de gand sa strang bani inca din iarna si totusi nu am strans mare lucru,pentru ca m-am apucat cam tarziu si nu am avut destula vointa.Acum asta e,imi va fi invatare de minte.Atatea si atatea planuri s-au scurs odata cu ploaia de zilele astea.Imi pare rau,sincer.Dar oricat de deprimata as fi,stiu ca tot o sa fie incendiara vara asta.Si puiu,ce conteaza daca suntem doar noi doi,sau noi doi si restul lumii?:) Oricum ar fi,tot trebuie sa invatam cum sa ne distram.Eu una nu am de gand sa las sa treaca pe langa mine frumoasa varsta de 17 ani,fara sa nu vad marea vara asta si fara sa nu savurez orica clipa alaturi de tine:D Te ador>:D<

Un comentariu:

  1. ".Bani nu avem.Prieteni nu avem." <- Va inteleg perfect. si noi vrem sa plecam dar ... nu prea stim cum. si tocmai am realizat ca vine ziua ta in ... 20 de zile? ;;) We`re getting old >:D<

    RăspundețiȘtergere