Regaseste-te!

Eu cant si nu ma opresc.
Sa stii:sunt doar jumate de om!:)
Alerg.
Sa ma topesc in tine si sa ma-ntregesc...








miercuri, 2 iunie 2010

Romania...TREZESTE-TE!!!

Recunosc,sunt rasista in ceea ce priveste tiganii .Si mai ales dupa ziua de azi,ura mea fata de ei s-a amplificat.Cred ca ar trebui sa exista si azi un fel de metode prin care macar sa le diminueze numarul.Sa existe un loc pe glob,un stat numai al rromilor.Ce ar fi ajuns tara asta daca Ceausescu sau Generalul Antonescu nu ar fi exterminat atatia tigani?Dar sa fiu mai concisa: azi cand ma duceam spre casa m-am urcat in 25,in al doilea vagon.Vagon in care erau in jur de 10 tigani cu varste cuprinse aproximativ intre 8 si 30 de ani.Doi dintre ei au intins mana spre mine,iar unul care nici nu ajunsese la pubertate,a reusit sa-si treaca mana peste piciorul meu si apoi pe fund.Toata mana,strangand cu lacomie de parca tocmai prinsese o mare comoara.Efectiv am incremenit.Am mers mai departe fara sa scot nici macar un cuvant.Era atata lume in tramvai si totusi nu a zis nimeni nimic.Toti se uitau nepasatori.Iar eu mergeam mai departe cu lacrimile inecandu-ma,cu fata rosie si tremurand toata simtindu-ma atat de neputincioasa in fata unor paraziti ai societatii.Desigur,nu toti rromii sunt ca ei,asa cum exista si oameni normali,albi,romani,cu comportament de animale salbatice ca aceste specimene.Ar trebui sa existe un cod de legi cu privire la intimitatea fiecarui om.Exact asa cum in tarile dezvoltate spatiul personal atinge si 3m.Ar trebui sa fie ilegale fluieraturile,replicile de rahat cu care obsedatii incearca sa agate fetele,claxonatul si chiar privirea aia sfidatoare si flamanda.Sau macar sa existe un program al reeducarii oamenilor.Toti asteapta cu nerabdare dezvoltarea Romaniei,dar uita lucrul esential: educatia!E absolut necesara intr-o tara ca asta,cand comunismul este in floare si la 30 de ani de la revolutie.Cum sa ne dezvoltam noi cand nesimtirea si coruptia inca ating cote maxime?Ce asteptari pot sa aiba de la acest neam mai-marii Europei,cand romanii s-au facut de ras cu mineriada,strigand in gura mare:"Noi muncim,nu gandim!".Cum sa fim capabili sa introducem democratia cand tot in '90 romanii au votat de buna voie comunismul?Pana si Lenin si Stalin stiau ca este cel mai anti-uman regim si ca poate fi instaurat doar cu forta.Nu si la noi insa.M-am nascut cu trei ani mai tarziu de la aceste incidente,dar realizez ca ele reprezinta o parte dintre motivele pentru care tara noastra se afla intr-o degradare continua.Oameni buni,treziti-va!Nu dati uitarii acea perioada neagra,cei care nu ati apucat-o informati-va,cititi si schimbati-va mentalitatea,pentru ca pe viitor sa nu se repete aceleasi greseli.



Mineriada:     




Apropo.Ion Ilici Iliescu ar trebui exilat.Ba nu...Mai bine omorat.

Un comentariu:

  1. Off... cea ce ti s`a intamplat tie, crede`ma, se intampla destul de des... (eu ultima oara l`am injurat pe respectivul grav! ). Insa, dupa cum observi, Nimeni nu face Nimic ... Si inca ma gandesc ca cea mai solutie e plecatul din tara...

    Dar sa stii ca eu am in clasa 2 colegi, care sunt tigani, dar care sunt super de treaba si nu comenteaza daca se asculta rock iar ei nu pun manele (nici macar nu sunt sigura ca asculta atat de mult) :D

    RăspundețiȘtergere