Regaseste-te!

Eu cant si nu ma opresc.
Sa stii:sunt doar jumate de om!:)
Alerg.
Sa ma topesc in tine si sa ma-ntregesc...








miercuri, 16 iunie 2010

Crisu nu e Crisu.

Declar oficial ca nu sunt acea Crisu care ma stiti voi.Sa stiti ca sunt o ipocrita.Desigur,toata lumea ma percepe in mod diferit,fiecare cu propriile pareri,la fel cum nici eu nu ma port la fel cu toti.Si,desigur,aveti dreptul sa va creati orice parere vreti despre mine.Nici nu ma intereseaza,si asta pentru ca exista o Crisu pentru fiecare.Si totusi,eu am ramas pe dinafara,eu nu am o Crisu a mea.Eu nici macar nu o cunosc.Eu nici macar nu-mi permit s-o critic sau sa o iubesc.O sa ma intrebati atunci cine e "Eu".Ei bine,nu stiu daca reprezinta sufletul sau mintea mea,corpul sau hormonii.Cert e ca o sa va pot spune ceva concret despre mine abia spre sfarsitul vietii,cred.Si nu pentru ca atunci as avea mai multa experienta,sau voi fi mai inteleapta.Pur si simplu nu vreau sa mi se termine viata fara sa nu ma cunosc.Pana atunci,am nevoie de timp.

Un comentariu:

  1. Eu stiu cine esti si nu ai cum sa ma contrazici:d.Si ce daca nu te iubesti singura,o fac eu pentru aman2:D.

    RăspundețiȘtergere