Regaseste-te!

Eu cant si nu ma opresc.
Sa stii:sunt doar jumate de om!:)
Alerg.
Sa ma topesc in tine si sa ma-ntregesc...








luni, 7 iunie 2010

Nimiiiiic.

Se spune ca exista mai multe femei decat barbati pe lumea asta.Serios?Oare unde au fugit toate?Unde sunt fetele,cand ai nevoie de ele?Dintre atatea nu se gaseste nici macar una care sa-ti fie prietena?:| Nici macar una care sa iasa afara sau care sa vina macar cu tine pe strand ca sa nu te lase singura?

Exagerez.Incerc sa dau vina pe diferite lucruri pentru ca nu sunt eu multumita.Pentru ca nu stiu cum sa-mi impart viata,pentru ca ma atasez prea usor si pentru ca devin dependenta,pentru ca sunt pur si simplu o ratata.Pentru ca imi fac griji din cacaturi si pentru ca sunt anti-sociabila.Imi pare rau...

Un comentariu:

  1. Offf Crisule >:d< Stii ca oricand ai nevoie de ceva, de orice (o imbratisare, un sfat, un umar pe care sa plangi sau sa te descarci etc) poti sa ma anunti... :D

    eu.. incep sa devin cam la fel (sau poate e doar o stare, nu stiu...)

    RăspundețiȘtergere